Banaan S'mores koekjes

Tegenwoordig ben ik all about marshmallows, alles met marshmallow moet ik proberen. Uiteraard toen ik deze tegen kwam moest ik ze eens proberen. Eerlijk gezegd toen ik de eerste hap hiervan nam stond ik even stil. De textuur en smaak is niet wat ik gewoon ben. De textuur van deze koekjes is zeer mals/zacht. En de smaak was een bommetje van alles door elkaar. Het is even wennen maar na een paar beten is het best wel een lekker koekje.


De ingrediënten:

maakt 8-10

  • 1 grote rijpe banaan
  • 60 gr verkruimelde koekjes, bv petit beurre 
  • 40 gr chocolate chips
  • 15 gr micro marshmallows

De bereiding:


- verwarm de oven op 180°C
- plet de banaan met een vork
- voeg er de koekjes kruimels, chocolate chips en marshmallows bij
- meng goed onder elkaar















- bedek de bakplaat met bakpapier
- leg kleine hoopjes op het bakpapier
- bak 20 min
- laat afkoelen op een koelrek bedekt met bakpapier en eventueel bakspray/olie. De marshmallows plakken nogal

Smakelijk!



Reacties