Watermeloen cake & art

Ik heb al een tijdje het idee om een watermeloen cake te maken. Spijtig genoeg vind ik geen watermeloen die groot genoeg is en vind ik dat de prijzen nogal tegen vallen van een hele watermeloen. Maar toch wou ik dit leuke idee met jullie delen en gebruik ik foto's die ik gevonden heb op google. Tegen mijn principes in, want alle foto's van de recepten die je op de blog vind zijn mijn eigen gemaakte foto's. Dus je kan er zeker van zijn dat ik alle recepten zelf gemaakt en goed gekeurd hebt.

Watermeloen cake



Wat heb je nodig:
  • een grote, volledige watermeloen
  • opgeklopte slagroom
  • fruit assortiment 
  • eventueel fijn gehakte noten assortiment 

Hoe maak je het:

- snij de beide eindes van de watermeloen
- snij de buitenkant er met lange stroken vanaf of ineens helemaal rond zoals je op de foto kunt zien
- besmeer met slagroom
- werk af naar eigen keuze

Zo simpel is het.

Watermeloen art


Tijdens mijn zoektocht op google voor de watermeloen cake ben ik watermeloen art tegen gekomen. Ik moet zeggen, ik was er onder de indruk. Ik ben zelf niet heel creatief of handig, ik snapte er dus niets van hoe iemand zo iets moois kan maken. 

Ik heb er af en toe wel eens een video over gezien waar ze uitlegde hoe je het kan maken, maar die mensen laten het er allemaal makkelijker uitzien dat het volgens mij werkelijk is. Ik zou zoiets nooit kunnen. Twee duimen omhoog voor diegene dat het wel kunnen.

Hieronder kan je enkele foto's zien van de mooiste watermeloen art die ik gevonden heb.

Alle foto's zijn gevonden op google afbeeldingen. Je kan deze zelf bekijken door gewoon 'watermelon art' in te geven in google afbeeldingen. Geen enkele van deze foto's zijn van mij persoonlijk.

De meest voorkomende zijn de bloemen


















Dieren





















Gezichten






















Als fruitsla schaal
















Andere
















Welke vind jij de leukste/mooiste? Zou jij dit zelf kunnen doen of ken je iemand die dit kan? 

Reacties